Sponsorowane blogi firmowe

Coraz więcej firm zatrudnia ludzi, którzy będą zajmowali się wizerunkiem internetowym firmy i prowadzeniem specjalnych blogów firmowych. Jaki jest sens zakładania bloga firmowego? Przede wszystkim, tworzy się portal tematyczny, który opisuje wydarzenia, produkty i ludzi z danej branży w ciekawy sposób. Prowadzenie takiego bloga nie jest specjalnie kosztowne, natomiast dobrze prowadzony i często aktualizowany blog jest pracą czasochłonną i wymagającą przynajmniej jednej osoby, która będzie się tym zajmowała. Jest to także świetny sposób na zdobycie dodatkowych klientów, pojawienie się na rynku internetowym, a przede wszystkim na stworzenie miejsca, gdzie można zamieszczać dowolnie razy nazwę naszej firmy w dłuższych lub krótszych artykułach sponsorowanych. To daje nam nie tylko więcej wyników wyskakujących w dowolnej wyszukiwarce, ale pozwala również na poprawę pozycjonowania naszej strony i wywindowanie jej na pierwsze wyskakujące wyniki. Blog to również miejsce, gdzie można rozmawiać z klientami i osobami zainteresowanymi tematem, w jakim obraca się nasza firma. Na blogu można również zamieszczać linki do innych miejsc: strony firmy, stron współpracowników, a także dawać odnośniki do portali społecznościowych, takich jak chociażby Facebook. Twitter, czy Pinterest.

Coraz więcej firm zatrudnia ludzi, którzy będą zajmowali się wizerunkiem internetowym firmy i prowadzeniem specjalnych blogów firmowych. Jaki jest sens zakładania bloga firmowego? Przede wszystkim, tworzy się portal tematyczny, który opisuje wydarzenia, produkty i ludzi z danej branży w ciekawy sposób. Prowadzenie takiego bloga nie jest specjalnie kosztowne, natomiast dobrze prowadzony i często aktualizowany blog…

Dodaj komentarz