Zaistnieć w sieci

Internet z dnia na dzień staje się coraz lepszym medium, wykorzystywanym przez wszelkie firmy do rozpowszechniania wiedzy o firmie i jej produktach lub usługach. Nie dość, że jest to wciąż najtańsze miejsce do zamieszczania reklam (w porównaniu z telewizją, radiem i prasą), to jeszcze ma tę niekwestionowaną zaletę, że nie ma żadnych ograniczeń w egzemplarzach, czasie wyświetlania i materialnej lokalizacji, ograniczającej przekaz informacji do pewnego obszaru fizycznego. Dlatego też każda firma, wirtualna lub nie, powinna zdawać sobie sprawę, że ten, kto nie istnieje w internecie praktycznie nie istnieje w ogóle, a z pewnością bardzo ogranicza swoje możliwości. Dobra firma w XXI wieku to taka, która staje się jednocześnie jednostką internetową, a następnym krokiem, który pozwala zmniejszyć koszty utrzymania firmy jest przekształcenie jej w e-biznes. Nie wszystkie firmy potrzebują lokalu, jeśli oferują usługi ruchome, lub mogą zarabiać przez internet. Dzięki temu, można pozbyć się rachunków za wynajem biura i za jego media, a uzyskane z tego pieniądze przeznaczyć na zakup szybszego internetu i wirtualną reklamę w portalach tematycznych. Świat cały czas idzie do przodu i jeśli chcemy za nim nadążyć, powinniśmy uznać internet za kolejne stadium rozwoju środowiska, w którym istnieje człowiek.

Internet z dnia na dzień staje się coraz lepszym medium, wykorzystywanym przez wszelkie firmy do rozpowszechniania wiedzy o firmie i jej produktach lub usługach. Nie dość, że jest to wciąż najtańsze miejsce do zamieszczania reklam (w porównaniu z telewizją, radiem i prasą), to jeszcze ma tę niekwestionowaną zaletę, że nie ma żadnych ograniczeń w egzemplarzach,…

Dodaj komentarz